środa, 8 lipca 2015

Majowo, wiosennie ...

A i J  2 lata i 5 miesięcy
Z 6 lat i 7 miesięcy

 Motorykę dużą ćwiczymy każdego dnia, na spacerach z mamą lub tatą, a kilka razy w tygodniu wspólnych całą rodziną :)
Staramy się aby nasze dzieci wychowywane były w "sportowym duchu" kochamy długie spacery, jazdę na rowerze, hulajnodze, rolkach i inne zabawy na świeżym powietrzu. Z uwagi na profesję taty często wykorzystujemy jego rekwizyty: bule dla dzieci, kręgle, łuki, chustę Klanza, liny, frisbee itd


 W czasie deszczowych, dżdżystych dni jeździmy lub spacerujemy w poszukiwaniu różnych gatunków ślimaków ;)


 Kocham długie wspólne spacery po naszej wsi :)
Mamy czas na rozmowy, zabawy, śmiechy, rozwiązywanie konfliktów, przytulanie ...
Nic nie zbliża nas do siebie tak bardzo jak długie wspólnie spędzone godziny każdego dnia :)


Poznajemy i wąchamy kwiaty, robimy bukiety :)
Dostaję niezliczoną ilość bukietów,
jeszcze ten,
ja mam dla ciebie plezent,
a ja mam dla ciebie mamo niespodziankę ...
Kocham te ich wyrazy miłości ...
 

 
 Ekstremalnie szybkie bieganie po mostku

 Na tym placu zabaw bawimy się zawsze w podróż statkiem Piotrusia Pana :) Wokół ocean, rekiny a my ratujemy Wendy i zagubionych chłopców :) Z ratuje tonącego A.

 Ucieczka z wody na statek, rekiny podpływają ...




 Rozkochujemy się w zapachu czeremchy ...


 Trochę się bałam, chłopcy wspinali się po brzegu Odry, za nimi śluza, spieniona rwąca rzeka ...
 J zbierał śmieci i wyrzucał do kosza ... nie mogłam zabronić takiej aktywności, to byłaby ekologiczna zbrodnia
 

Z pokochała wspinaczkę w parku linowym ;) wspaniałe ćwiczenia SI. Bardzo dziękujemy cioci za przypomnienie nam o tym wspaniałym miejscu :)

Brak komentarzy: