czwartek, 23 kwietnia 2015

Dziś ŚWIATOWY DZIEŃ KSIĄŻKI - CZYTAJCIE NIE TYLKO DZIŚ !!!!


Czytanie dziecku to najlepsza i najtańsza inwestycja w jego przyszłość!

 
Poświęć każdego dnia minimum 30 min (ciągiem, bez przerw, co 10 min na kawę i inne czynności) na spokojne czytanie twojemu dziecku. Usiądźcie wygodnie, a może połóżcie się, przytulcie do siebie, czytajcie i opowiadajcie to bezcenny czas który daje ogromną siłę, wiedzę i miłość na całe Wasze życie . . .


 My czytamy już od rana, tak jak każdego dnia, przez cały rok :) Czytamy dzieciom obydwoje, ja w ciągu dnia, a tata na dobranoc. Każdy chce uczestniczyć w tym wyjątkowym czasie, nawiązywać w ten sposób wieź, mieć dostęp do przeżywanych przez nasze dzieci emocji i zdobywanej wiedzy w czasie czytania.

P.S.
Dziś, po ok godzinie czytania postanowiłam zaczerpnąć odrobinę wody, po zakomunikowaniu tego faktu chłopakom zostałam natychmiast przez jednego z nich uderzona ...
Ja: Tak, chcesz abym jeszcze czytała, wiem, zaraz będę czytała ale teraz muszę napić się wody. Nie uderzaj mnie, dobrze? Powiedź, mamo czytaj, nie uderzaj.
Na to usłyszałam: Mamo to mucha i ja sio mucha, bab, bam!
To mnie uspokoiło ... :)
(oczywiście żadnej muchy nie było, tylko wyrzuty sumienia :)

Brak komentarzy: