środa, 22 kwietnia 2015

V Międzynarodowa Konferencja Montessori


http://www.konferencja-montessori.pl/

W ostatni weekend uczestniiczyłam w V Międzynarodowej Konferencji Montessori  Wiosna Montessori.
Po wysłuchaniu wykładów i udziale w warsztatach jestem pod ogromnym wrażeniem tego jak niesamowitym człowiekiem była Maria Montessori. Na temat jej pedagogiki i filozofii życia przeczytałam już kilka książek, śledzę kilkanaście blogów na których rodzice i nauczyciele dzielą się swoją pracą w tej metodzie ale dopiero udział w konferencji uświadomił mi w pełni sens pracy metodą M. Montessori.
Moim marzeniem jest ukończenie 2 kursów
1. dla dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat i
2. dla dzieci w wieku 6-9 lat

Polecam wszystkim rodzicom udział w konferencji i warsztatach prowadzonych przez Stowarzyszenie M.Montessori w Łodzi i Polski Instytut M.Montessori w Warszawie.

Zachęcam też do zakupu płyt z nagraniami wykładów które przeprowadzone zostały na konferencjach w latach od 2012 do 2015.
http://www.montessori.info.pl/polecamy


Zapewniam, że każdy kto je kupi będzie, nie tylko zadowolony ale raczej zachwycony i zmotywowany do pracy i zabawy ze swoim dzieckiem w zupełnie inny sposób niż dotychczas :) ! ! ! !

Edukacja w systemie M.Montessori to coś co zachwyca, daje siłę się do realizacji marzeń, pogłębia lub rozwija duchowość człowieka, nadaje sens każdej nowej lekcji, w domu i w szkole ...

P.S.
Obserwujcie zajęcia w przedszkolu/szkole do której zamierzacie wysłać swoje dziecko, Montessori też ! ! !

1 komentarz:

Szczęśliwa Mama pisze...

Oh jak ja bardzo chciałam tam być, no ale cóż odległość...
Ja wierzę w siłę marzeń, życzę Ci by Twoje się spełniły.