wtorek, 30 września 2014

Czas z Z. Czego słuchamy? Co czytamy? Co oglądamy? Wrzesień 2014

A i J 21 miesięcy
Z 5 lat i 11 miesięcy

Czego słuchamy?
Z ostatnio wróciła do nieśmiertelnych "Dzieci z Bullerbyn" audiobook czytany przez Irenę Kwiatkowską




 
Słuchamy też piosenek, zgodnie z obecną porą roku jest to płyta:
              
 Polecam, wspaniałe teksty i idealna muzyka!


Co czytamy Z?
Wrześniowe wieczory spędziliśmy z Piaskowym wilkiem :) Każdego dnia ja lub S czytaliśmy 2 lub 3 rozdziały.
  
Polecam to właśnie wydanie, w 1 książce są razem 3 które wydawane były wcześniej jako osobne pozycje. Dziękujemy za wypożyczenie ;)



Co Z czyta sobie i nam?
 To seria 6 książeczek opisujący przygody małego pirata ;)
 
 Piękny opis znajdziecie tu: http://pozarozkladem.blogspot.com/2011/07/piraci.html


Co oglądamy?
Po wysłuchaniu po raz n-ty audiobooka postanowiłam wyszukać dla Z i dla mnie też ;) bajek-filmów o dzieciach z Bullerbyn. Znalazłam! Nie wiedziałam, że jest film z nowymi przygodami! Polecam obydwa, dla mnie to powrót do dzieciństwa, cieszę się że Z też z ogromną chęcią słucha i ogląda wszystkie przygody. Dziś wybrała pasujące do opowieści figurki Playmobil i bawiłyśmy się w przygody dzieci z Bullerbyn :)

                    

2 komentarze:

Damian Cal pisze...

U nas rządzi Cynamon i Trusia. Fajne, wierszowane historie. Polecam!
__
rodzicielstwo bliskości

Katarzyna P pisze...

tak, znamy i lubimy ;)