niedziela, 26 października 2014

Jesienne liczenie i motoryka mała A i J

 Z 6 lat
A i J  22 miesiące


Przez 2  pierwsze tygodnie października liczyliśmy orzechy włoskie.
Przygotowałam jeden pojemnik z orzechami i drugi wielkanocny na jajka który idealnie nadaje się do układania w nim orzechów a przy okazji do liczenia ich.

 Pojemniki ustawiłam w miejscu gdzie chłopcy bywają bardzo często w ciągu dnia. Na odpowiedniej wysokości, tak aby wygodnie mogli pracować/bawić się, półka jest w pokoju Z. Z też chętnie przekładała orzechy i liczyła je. Dzieci najchętniej bawiły tym zestawem razem z rodzicami, sami też ale nie tak często jak z nami.





2 komentarze:

Unknown pisze...

A ja czekam, kiedy moja córka będzie zainteresowana matematyką. Na razie lubi tylko liczyć po kolei.
komunikacja międzyludzka

Katarzyna P pisze...

Chłopcy kochają liczyć, od kiedy mieli ok 14-15 miesięcy zaczęłam pokazywać im, że można liczyć różne przedmioty. Dziś w ZOO liczyli 4 kosze na śmieci ustawione obok siebie ;)