sobota, 16 sierpnia 2014

Książki dla prawie 6-latki i 1,5 roczniaków na koniec lata i jesień

Z 5 lat  i 9 miesięcy
Chłopaki 19 miesięcy

Moja lista do wypożyczenia z bibliotek na najbliższe 2 miesiące. Adwent to dla nas specjalny czas również książkowo ;)  Kawałek listopada, grudzień i styczeń to czas zimowo - świąteczny, książki związane są z tematyką zimy, adwentu i Bożego Narodzenia :)

 Dla Z:

"Truskawkowe piegi"
"Królestwo elfów: Wróżki"
"Królestwo elfów: Przystań elfów i jej mieszkańcy"

"Rzymianie"
"Grecy"
"Co jedzą ludzie?"

"Prawda według Niny"
 "Szczęście według Niny" 
"Gdybym nie pomyliła psów"
"Filozofia dla dzieci"

"Opowiadania dla dzieci według Schakespeare'a"

"Ja i moja siostra Klara"
 "Ja Klara i zwierzaki"
 "Sto pociech z Klarą"
"Gdzie jest wydra" Dorota Sidor

książki z serii Czytam poziom 1

Biuro detektywistyczne Lassego i Mai
"Piaskowy Wilk"
"Tomi Ungerer Księżycolud"
"Trzej zbójcy"
"Otto"
"O malarzu rudym jak cegła"
"Słoniątko"
"Grzeczna",
"Włosy mamy"

Ewa Szelburg- Zarembina "Przez różową szybkę"


Dla chłopaków: 
"Od stóp do głów"
"Bobo"
"Gdzie idziemy? "
"Mysia"
"Piłka Eli" 
"Pierwsze urodziny Prosiaczka"
"Mój pierwszy alfabet" Elżbieta Wasiuczyńska



To oczywiście nie wszystkie książki które będą czytane i przeglądane we wrześniu, październiku i kawałku listopada, do tych powyżej dojdą zapewne te wybrane do wypożyczenia samodzielnie przez Z i chłopców oraz te z domowych zapasów :)

Brak komentarzy: