piątek, 20 marca 2015

Bonito.pl Wyprzedaż :)

Tak, kocham książki miłością przeogromną, zarażam nią z chęciom wszystkich do koła a najbardziej staram się zarazić moje dzieci :)
Czytamy dzieciom każdego dnia, kilka, a bywają dni, że i kilkanaście razy w ciągu dnia
Nie ma dnia bez czytania książek, czytamy o poranku, przed południem, przed drzemką, po drzemce, przed zasypianiem, i tu czasami nawet 2-3 razy :) zasypianie zwykle nie następuje po pierwszym mleku i pierwszym czytaniu :)
Z uwagi na mega DUŻĄ przecenę książek w wyżej wymienionej księgarni internetowej zakupiliśmy:

 
Z uwielbia książki z przygodami Basi (pojedyncze opowiadania), chłopcy często podsłuchują i podpatrują kiedy czytamy o Basi. Kiedy obejrzałam Wielką księgę Basi i Franka wiedziałam, że będzie to idealna lektura nadająca się do równoczesnego czytania Z i chłopakom :) Z chętnie też czyta ją sama braciom ! ! ! Znajdziecie tu naukę kolorów, kształtów, pierwsze liczenie, odpieluchowanie itd

 
Staramy się przekazać naszym dzieciom informacje na temat wiary według której staramy się układać nasze, życie. Myślę, że naszym obowiązkiem jest przybliżenie Z w sposób dla niej interesujący osoby papieża, ta książka jest do tego idealna. Papież Bergoglio osobiście opowiada małym czytelnikom swoje dzieje, wyjaśnia, dlaczego przyjął imię Franciszek, zdradza rozmaite ciekawostki ze swojego życia i z wielkim zapałem głosi miłość Pana Boga.

     
To już najwyższy czas aby w naszym domu pojawiły się pozycje do bezbłędnego pisania. Z często pisze, a w związku z tym często też pyta: jak się pisze ..., jak napisać ..., a ja dysortograf nie zawsze mogę szybko pomóc :(

   
Bardzo lubimy czytać i oglądać książki, bajki i filmy które pokazują nam jak wyglądają inne państwa, krainy geograficzne, kontynenty. Przykładamy z S dużą wagę do edukacji geograficznej (kosmicznej) naszych dzieci. Z często pyta o różne państwa w kontekście zasłyszanych informacji np w radio, w bajkach, zaglądamy wtedy do Map Mizielińskich, rozkładamy nasz koc = mapę polarową którą stworzyłam razem z babciom Z.


Na mojej liście lektur obowiązkowych w edukacji patriotycznej i świadomości historii naszej ojczyzny znajduje się kilka książek, jedną z nich jest powyższa pozycja. 
     

W poprzednim zamówieniu znalazła się książka Egipt, a tera kupiłam Średniowiecze. Polecam te 2 pozycje dla ciekawych dzieci, książki wyczerpująco przedstawiają określone zagadnienie.



  

 Zakupiłam również Mam przyjaciela budowniczego, a w planach jest Plac budowy :) Bardzo lubimy z Z całą serię książeczek o przygodach Zuzi, a teraz kompletuję dla chłopaków męską część serii :)


    

Od wielkanocnego Zajączka chłopcy dostaną takie oto księgi :) Zostaną zapakowane i każdy wylosuje swoją :)

      

Do pierwszych grafomotorycznych zabawy w książeczkach polecam te 2 pozycje. Idealne do przygotowania mózgu przed nauką czytania. Jako pierwszą polecam Duże kropki 2+, a następnie Połącz kropki i pokoloruj +3
  

Przygotowując się do wakacyjnego tematu - dinozaury, w naszej biblioteczce pojawiła się kolejna, chyba już ostatnia książka z serii Obrazki dla maluchów. Całą serię polecamy wszystkim od 12 miesięcy do ok 5 lat.







Brak komentarzy: