piątek, 13 marca 2015

Chwalę się! Duże kolorowe schodki Montessori. Zabawa w matematykę.


Dostałam zamówienie i powstały duże schody Montessori.
Moje dzieło, wykonane zupełnie samodzielnie :) "Trochę" pomógł mi też S!


Gdybyście chcieli obdarować swoje dzieci takimi pomocami do zabawy i edukacji możecie zamówić je u mnie: naszerodzicielstwoblskosci@wp.pl



Do schodów wydrukowałam i za laminowałam karty z instrukcjami do zabaw.
Dużym schodami możemy bawić się na wiele różnych sposobów: liczyć koraliki w danym kolorze, uczyć się kolorów, dodawać, odejmować, układać różne wzory, mandale i co tylko wyobraźnia podpowie nam i naszemu dziecku/dzieciom :)
Chłopcy rozpoczęli kontakt z materiałem kiedy mieli ok 9-10 miesięcy :)

Chwyt pensetowy, niezbędny do prawidłowego pisania

Analiza i synteza wzrokowa
Rozróżnianie kolorów
mikrofony - kreatywność
Szeregi i klasyfikacja
Dodawanie do 10 lub/i do 20
 


  Kralenstaafjes werkblad 2 blanco vb
  Bead Stair Worksheet for tracing and coloring

2 komentarze:

Unknown pisze...

Jestem zainteresowana jaka cena ?

Unknown pisze...

Jestem zainteresowana jaka jest cena ?